روبی


این روباه فسقلی رو تازگی درست کردم .. اسمش رو گذاشتم "روبی" =) 



روزام خیلی بی برنامه شدن . میخوام یه برنامه ی حسابی بریزم ایشالله . شما چی؟ زندگی تون مثل من بی برنامه س یا مرتبه؟ =)


نظرات 4 + ارسال نظر
ela چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:41 ب.ظ

وای چقدر باحاله :) ببین به نظرم بیا داستان مصور کار کن ! ... من قبلا ایده های خوبی داشتم اما چون نقاشیم بده نمی شد کاری کرد. اما تو خیلی با ذوقی :) یه موضوعی پیذا کن و بعد عملیش کن ! چون کتاب های مصور اون جا خیلی جا افتاده !!!... اگه بخوای دنبال ایده های نوجوانانه و علمی می گردیم که جنبه سرگرمی و کارتون هم داشته باشه .
نظرت چیه ؟
دوست با استعداد من

=) مرسی شما خیلی خیلی لطف داری !!!! آره خوب میشه اگه یه روزی اون کار رو هم بکنم .. بهش فکر میکنم حتما :*

نشیمو شنبه 15 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:03 ب.ظ

روبی؟:دی بامزست:ایکس

ترجیحا کیک کاکائویی لطفا

بندانگشتی سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:49 ب.ظ

به به
نقاش بوودی آشپز هم شدی!!!!
آخه مارو چه ب کیک درس کردن-اونم از نوع دارچینیش
توو پست بالایی نتونستم ج بدم
چرا؟؟؟؟؟
به ما سر نزنیا/خب؟
2 تا آپ کردم
نظر یادت نره
در ضمن من لینکت کردم-خوشت اومد منو بلینک

بندانگشتی پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 06:59 ب.ظ http://www.googooligirl.blogsky.com

کجایی شما؟؟؟نیستی
Apam بدو ج بده

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد