بیتا


دوستای عزیزمممممممم امیدوارم که به زودی طی یکی دو هفته ی بعدی بتونم دوباره به همتون سر بزنم ... سرم خیلی خیلی شلوغ شده =)


کیک دارچینی


فر رو روی دمای 350 درجه بذارین .....



کیک:

3 پیمانه آرد

1/4 چای خوری نمک

1 پیمانه شکر

4 قاشق چای خوری بکینگ پودر

1 و 1/2 پیمانه شیر

2 عدد تخم مرغ

2 قاشق چای خوری وانیل

1/2 پیمانه کره آب شده


این ها رو با هم مخلوط میکنیم (بجز کره!!) و بعد 1/2 پیمانه کره (آب شده) رو بهش اضافه میکنیم و هم میزنیم. حالا این مواد رو به یه ظرف چرب شده منتقل میکنیم.



برای روی کیک:

1 پیمانه کره

1 پیمانه شکر قهوه ای (اگه نداشتین سفید هم میشه استفاده کرد فک کنم)

1 قاشق غذاخوری دارچین

2 قاشق غذاخوری آرد


همه رو با هم مخلوط کنید و روی مواد کیک(بالا) به مقدار مساوی میریزیم و با یه چاقو سعی میکنیم که آروم مواد روی کیک رو کمی به هم بزنیم (لازم نیست که تمام مواد روی کیک داخل کیک بره)


به مدت 30 دقیقه میپزیمش :)




برای تزیین: (میتونین کمتر درست کنید اگه خیلی کیک شیرین دوست ندارین)

2 پیمانه پودر قند

5 قاشق غذاخوری شیر

1 قاشق چای خوری وانیل


وقتی که کیک رو از فر در آوردین و هنوز گرم هست این مایه رو روش بریزین و نوش جان کنین!





- من خودم کمی گردو هم اضافه کردم به مواد کیک که خیلی خوشمزه تر شد!

- برای من که این کیک بیشتر از 2 روز توی یخچال نتونست دوام بیاره =)  

- این کیک اصلا خشک نیست ! حتما امتحان کنین :*


روبی


این روباه فسقلی رو تازگی درست کردم .. اسمش رو گذاشتم "روبی" =) 



روزام خیلی بی برنامه شدن . میخوام یه برنامه ی حسابی بریزم ایشالله . شما چی؟ زندگی تون مثل من بی برنامه س یا مرتبه؟ =)