یکشنبه




من که از کیک گرفته تا پای و شکلات و بستنی و کاپ کیک همه چی دوس دارم! =) باید یکمی مصرف شیرینی م رو کم کنم البته =)



شما چه شیرینیی دوس دارین؟


بازی وبلاگی

خودم، خودم رو به یه بازی وبلاگی دعوت میکنم شما رو هم  دعوت میکنم


اگر ماهی از سال بودم : فروردیــــــن!

اگر یک روز هفته بودم : جمعه

اگر یک عدد بودم :13

اگر جهت بودم :  چپ

اگر همراه بودم : بلک-بری

اگر نوشیدنی بودم : آب زرشک =)

اگر گناه بودم : وقت تلف کردن

اگر درخت بودم : درخت بید مجنون

اگر گل بودم : گل نرگس

اگر آب و هوا بودم : همیشه ابری :)

اگر رنگ بودم : زرد و آبی

اگر پرنده بودم : پرنده ی بهشتی یا جغد :|

اگر صدا بودم : قطار

اگر فعل بودم : فکر کردن

اگر زمان بودم : حال

اگر یک خیابان بودم : یه خیابون پر از گل یاس

اگر یک فیلم بودم : Coraline

اگر یک پزشک بودم : روانپزشک :)

اگر یک پنجره بودم : قدیمی و سفیدرنگ

اگر تاریخ بودم : 19 فروردین چون تمام اعضای خانوادم باهام تماس میگیرن :)

اگر ساز بودم : پیانو

اگر کتاب بودم : Fahrenheit 451 

اگر شعر بودم : شعر پیچک از اندی

اگر طبیعت بودم : رز صورتی توی گلدون

اگر حس بودم: لبخند

اینا رو معجزه گر اضافه کرده : ؟

اگر شکلک بودم : :)

اگر بازی بودم : شطرنج!

اگر بیماری بودم : آلرژی =)

اگر وسیله آشپزخانه بودم : قهوه ساز

اگر فحش بودم : دیوونه =)