مرسی :)

این پست رو فقط میخوام بنویسم که ... تشکر کنم از همه ی شما دوستای گل که همیشه باهام هستین و سر میزنین و از نقاشی هام تعریف میکنین :)




راستش من یه سال پیش اصلا باورم نمیشد که کسی از نقاشی هام حتی خوشش بیاد! اما چون دیدم که علاقه ی زیادی به نقاشی کشیدن دارم تصمیم گرفتم که این بلاگ رو بزنم و توش نقاشی هام رو چند وقت یک بار بذارم ... و دیدم که با استقبال دوستای گلم اینجا مواجه شد! 


دوستای گلی مثل شما و خواهرای گلم و مامان و بابای مهربونم که همیشه ازم تعریف میکردن . . مرسی خیلی گلین :) 


و آقای شوهر گرامی که همیشه خیـــــلی هوام رو داشت .. و حاضر بود روزهای بدون ناهار رو تحمل کنه که من فقط نقاشی بکشم .. چه روزایی که کار نمیکردم و فقط نقاشی میکشیدم =)) و یه بار هم شکایت نکرده تاحالا ... واقعا صبوری کرد با من! الحمدلله خوشحالم که انقدر طرفدار من هست که به آرزوهام برسم . . . با کمک تمام شما من تونستم اعتماد به نفس فروش نقاشی هام رو داشته باشم . همون روز اول تمام نقاشی هام رفت =)) و طی این چند ماه تونستم بیشتر از 80 تا نقاشی بفروشم .. باورش هم برام سخته!  ولی خیلی خوشحالم و شکرگذار که تونستم به اینجا برسم 




من و آقای شوهر تصمیم داریم که به ایران یه سری بزنیم تا چند هفته دیگه . البته پاسپورت بنده معلوم نیست کجاست =)) برای همین معلوم نیس کارا درست میشه یا نه .. اما اگه درست شد، ما قراره به تهران و شیراز سر بزنیم قبل از رفتن به قم.  خوشال میشم با شماها توی تهران یه قرار بذارم! که هم رو ببینیم یه کافی شاپی جایی ... بیشتر آشنا شیم از نزدیک =) خبرشو بدین!



بارم ممنونم از همتون . خیلی عشقین! 



دوستدار شما،

Mrs. F

نظرات 5 + ارسال نظر
محبوبه دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:08 ق.ظ http://yaghootekabood2.mihanblog.com

موفق باشی

مرسیییییییی

ریسا سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:29 ب.ظ http://www.barhagh.blogfa.com

با افتخار لینک هستین با نام وب خودتان

مرسیییی

بیتا سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:01 ب.ظ http://www.missbita.persianblog.ir

سلام عزیزم فک کنم سایز 30*22 خوب باشه و من هم با آبرنگ بیشتر موافقم قرار بود در مورد هزینه کار بهم بگی! فقط خانومی هزینش رو ریالی محاسبه کن! در جریانی که دلار چقدر گرون شده! از شوخی گذشته ارزش معنوی این کار برام خیلی خیلی زیاده!

تو وبلاگتون کامنت میذارم :)

خانمی پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:03 ق.ظ http://monastories.blogfa.com

خوشحالم می شنوم نقاشی هات رو فروختی . موفقیتت مبارک

به سلامتی

merci khanoomi!

نشیمو چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:25 ب.ظ

ها ها
این چه جیگول ِ
میدونی من از اون اولین بار که وبتو دیدم ی حس خاصی داشتم..
اون خرگوش ِ بود..اون حس ارامش میداد بهم..
یا اونی که دختره موهاشو مرتب کرده بعد باد میاد میریزه به هم
یا حتی نقاشی ادکلن ها و ... و ...

نمیدونم روحیت چیجوریه و لی منم خیلی دوست دارم ببینمتون :) هم شمارو هم اگه قرار ِ گروهی میزارین..دوس دارم ببینم ادم هایی که از نقاشی شما خوششون میاد چه ویژگی های مشترکی دارن!
کار جالبی میشه ها..فک کـــــــــــــن

کافه ی خوب هم سراغ دارم ;)

این لباش خیلی خنده دارههههههه..

merci shoma kheili lotf darin ... kash in commento zoodtar mididam hadaghal ye gharari mizashtim :d
ishalla dafeye baadi :)
lotf darin shoma golam

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد