سلامت


دارم سعی میکنم تازگی غذاهای سالمتری درست کنم و کمتر شیرینی درست کنم . خیلی برام سخته که از شیرینی خوردن بزنم =)


یکی از غذاهایی که خیلی دوس دارم ماکارونی هست با گوجه و کدو و ریحون ... واقعا عالیه و خوشمزه . حتما امتحان کنین!


من از همه ی سبزیجات خوشم میاد جز بامیه :|   :)




شما از چه سبزیجاتی خوشتون/بدتون میاد؟


باغ گل

یه سری نقاشی هایی کشیدم این چند وقت ... کم کم آپ میکنم :)






این نقاشی از نزدیک خیلی رنگ هاش بیشتر هست . سایزش حدودا 16 در 12 سانتیمتر هست  (آبرنگ) . . .



این هم یه گوشواره و گردنبند کاپ کیک که درست کردم 




و یه جفت گوشواره و گردنبند کیک توت فرنگی :)




روز خوبی داشته باشین!



- بیتا خانومی خیلی خوب میشه اگه آدرس وبلاگ یا ایمیلت رو برام کامنت بذازی :)


کارت های سفارشی

بالاخره تموم شد این کارت های نیمه ی شعبان! =) خیلی خوشالم .. تجربه ی باحالی بود . 



این عکس پاکت نامه هاست 


عکس یکی از کارت ها ... 



و اینم اولی گلی که تاحالا داشتم =) هی یادم میره آب ش بدم 




رفتم نعنا کاشتم و توت فرنگی ( یه هفته پیش) تازه امروز یادم اومده که بهشون آب بدم =) بیچاره ها تلف شدن ... 


- یه طوفان دیگه هم تو راهه انگار .. ایشالله که به خیر و خوشی بگذره 


تمرین نقاشی 2


برای این تمرین، دوس دارم درباره ی رنگ ها حرف بزنم :)


سعی کنین وقتی که رنگ میکنین همیشه آبی، قرمز، و زرد رو با هم و در کنار هم استفاده کنین . به این ها میگن primary colors . 


رنگ های سبز، نارنجی و بنفش رو هم با هم استفاده کنین . اسم این رنگ ها هست secondary colors.


وقتی این رنگ ها رو کنار هم استفاده بکنین، باعث میشه بیشتر رنگ ها معلوم بشن و نقاشی رو قشنگتر میکنه . خودمم تازه دارم سعی میکنم این کار رو انجام بدم .



رنگ های مختلف رو کنار هم امتحان کنین ... من از طوسی و صورتی کنار هم خیلی خوشم میاد . یه صفحه رو پر کنین از گل یا شکل های مختلف و بعد شروع کنین به رنگ کردن ... 


خیلی آرامش بخشه :)




موفق باشین!