دندون های سفید؟



این رو پیدا کردم چند وقت پیش اگه میخوایین دندونات سفید بشه...2 عدد توت فرنگی احتیاج دارین و یه قاشق غذا خوری بکینگ پودر . 


توت فرنگی ها رو میشورین و توی یه پیاله میذارین . با چنگال سعی کنید که له ش کنید تا کاملا یه دست بشه . بعد بکینگ پودر رو اضافه میکنید و مخلوط میکنید . 

سعی کنید تمام ش رو استفاده کنید کم کم :) 


+ این رو هر روز استفاده نکنید چونکه بکینگ پودر خیلی برای لثه ها خوب نیس . اما هر چند وقت یک بار امتحان کنید . حتما کار میکنه!! 



موفق باشین! (;



+ تصمیم بگیرید امروز شاد باشید !!!


ریـــلکس!


دوس دارم این آخر هفته یه بسته شکلات بخرم . لباس های خواب راحتم که گرم و نرم هستن رو بپوشم . بشینم یه فیلم ترسناک رو بذارم و هی شکلات بخورم! =)



شما برنامه ی آخر هفته تون چیه؟!



- ما که ولنتاین رو جشن نمیگیریم . اما اونایی که جشن گرفتن، امیدوارم که دیروز روز خوبی براتون بوده باشه!
3>

نوشیدنی


این روزا من و شوهری بدجوری به چای معتاد شدیم!  یعنی روزی باید دیگه حداقل دو تا لیوان چای رو بخوریم!  با اینکه تا چند وقت پیش لب به چایی نمیزدیم =) 
یه چایی خریدیم که چای سبز و چای یاس قاطیه .. واقعا عالیه!


شما چه نوشیدنیی دوس دارید؟ :)






+ دیگه امیدوارم که این آخر هفته همه ش وبلاگ گردی کنم و حتما به همتون سر بزنم :) خیلی خوشالم!!!

+ این نقاشی ها رو هم با مداد سیاه و آبرنگ کشیدم و چسبوندم به دیوارم  (;

عادت


این جمعه مهمون داریم . جاری عزیزم و شوهرش . بعد از یه سال و خورده ای هست که مهمون دعوت میکنم ... یه جورایی عادتش دیگه از سرم رفته =) 

ایشالله که به خوبی بگذره ... 


این روزا چه چیزی فکرت رو اشغال کرده؟ :)