خوشمزه


خوشمزه ترین بستنی که تاحالا خوردی چی بوده؟

من عاشق بستنی یاس هستم! و وانیلی! و انبه =)  و آقای شوهر فقط شکلات!!! و بس! =)

برنج

این بازی هست که هم میتونین باهاش زبان انگلیسی تون رو قوی کنین و هم ثواب ببرین! یعنی هر جواب درستی که میدین 10 تا دونه برنج میفرستن که کشورهای فقیر مثل آفریقا و ... 


حتما انجام بدین!


سایت ش اینه: http://freerice.com/#/english-vocabulary/2887





انقدر بدم میاد از آدمایی که وقتی سرفه میکنی به جایی اینکه برن برات آب بیارن هی ازت میپرسن: خوبی؟!! 


:|


جایگاه بخشش

دارم درباره ی بخشش در زندگی زناشویی یه مقاله میخونم . به نظرتون چه کسایی باید ببخشن طرف مقابل رو و چه کسایی نباید ببخشن؟


میگه کسایی که میدونن طرف مقابل که یه بدی بهشون کرده (خیانت . دروغ گویی و ...) دیگه اعلام میکنه و نشون میده که کارش اشتباه بوده و دیگه انجام نمیده . باید بخشید . (یعنی اگه میخواد بخشیده بشه باید بیشتر به حرف اون شخص گوش بده و بیشتر کوتاه بیاد در آینده) . الان بیشتر وظیفه ی اون خیانتکار هست که  دوباره اون احساس اعتماد رو در دل اون طرف زنده کنه و یه محیطی درست کنه که اون شخص بدونه دیگه این خیانت (یا هر چی) دوباره قرار نیست اتفاق بیفته . یعنی اگه نتونه، احتمال اینکه با هم بتونن زندگی کنن خیـــلی کمه! 


ولی اگه میبینید طرف حتی معذرت خواهی هم نمیکنه و همه ش میگه تغصیر من نبوده! و این چیزا .. نباید بخشید! چون به هی همینطوری در آینده این کار رو ادامه میده و سو استفاده میکنه ... و خیلی به ضرر شماست! و شما کم کم احترامی که برای خودتون قایل هستین رو از دست میدین . 



+ همیشه نباید بخشید و گذاشت که غرور و شخصیتتون لگدمال بشه :) بخشش هم جای خودش رو داره .. 


صورتی رنگه عشقه =)


....




این رو جاری م برام ایمیل کرده بود . منم به فارسی ترجمه ش کردم =))

+ بیچاره این موشها! :|