نقاشی - برای بیتا خانم عزیز!


لطفا ادامه ی مطلب رو ببینین برای دوتا نقاشی :)




یا این عکس



بیتا خانم عزیز سلامممممم :)

مرسی از اینهمه صبر و تحملی که تاحالا با من داشتین 3>


من نمیدونم اگه کارام درست میشه که بیام ایران یا نه .. اما اگه نتونستم خودم بیام میدم که خواهرم این رو براتون پست بکنه وقتی اومد ایران انشالله


این یه نقاشی هست که کشیدم ... میخواستم بدونم که نظرتون چیه؟ چی میخوایین بهش اضافه کنم براتون؟ کمی توضیح هم پیشش نوشتم . یه قایق هست با چندتا پنجره . با پشت صحنه ی مشکی و آبی تیره و ستاره های زرد و یه عالمه نقطه های سفید که مثل ستاره هستن. و ابر سفید و آبی ... 


در ضمن من میتونم این رو روی یه بوم نقاشی بکشم (من سایز 10 سانتی متر در 10 سانتی متری خریدم اما میشه روی یه بوم نقاشی  بزرگتر بکشم اگه خواستین!) . یا روی ورق آبرنگ؟ (میتونین بگین چه سایزی در نظر دارین؟)  این نقاشی رو به احتمال زیاد با آکریلیک میکشم که یکمی شباهت به رنگ روغن داره اما من شخصا این رو ترجیح میدم به رنگ روغن چون برام راحتتره و بیشتر باهاش تمرین دارم :)


نقاشی دوم رو با آبرنگ یا مداد رنگی میتونم بکشم  براتون یا آکریلیک ... یه دختره با یه کوزه دستش و ستاره ها اطرافش ... لباس ش میتونه آبی باشه رنگ دریا ... آسمون هم سفید یا آبی کمرنگ :)




راستی خانومی آدرس وبلاگتم بذار واسم لطفا =)


نظرات 4 + ارسال نظر
لیدی :) جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:54 ب.ظ http://ramam.blogfa.com

عزیزم تصویر از چهره هم میتونی بکشی؟:دی

تاحالا سفارش خصوصی داشتم و کشیدم ... اما خـــــــــیلی وقت میگیرن! =) و خیلی احساس میکنم هنوز تمرین میخوام =)

بیتا دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:33 ب.ظ http://www.missbita.persianblog.ir

وای عزیییییییییزم! خیلی دوست دارم! عاشق اون نقاشی دوم شدم اولی هم قشنگه اما اون نقاشی دوم انگار که یه تکه از بچگی هام هست. با سایز10*10 موافقم و رنگ اکرلیک هم خوبه! از همین الان هم جای نصبش رو انتخاب کردم

:)

بیتا دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:38 ب.ظ http://www.missbita.persianblog.ir

راهی به ذهنت میرسه که نقاشی دوم رو تو سایز بزرگ بتونی برام بکشی؟! توی سایزی که بتونم بزنم به دیوار پذیرایی!
وای نمیتونی بفهمی که چه حسی دارم نمیتونم جلوی اشکامو بگیرم! اون دختر با اون ستاره هاش دقیقا معصومیت بچگی های خودم رو تمثیل میکنه!
لطفا در مورد هزینه کار هم برام پیام بذار.

:)

خانمی پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:06 ب.ظ http://monastories.blogfa.com


وای این دختره چه خوشگله

merciiiii :)
lotf dari shomaaa
3>

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد