تمرین شماره ی 1

این نقاشی رو فقط تمرینی کشیدم . هنوزکاملا کامل نشده 


فقط کشیدم که ببینم چه اندازه ستاره بکشم .. چه شکلی بکشم .. کجاها بکشم .. و در چه ترتیبی باشن .. دریا چه رنگی باشه و چه شکلی باشه ... 


آسمون رو با آکریلیک رنگ کردم . ستاره ها با آبرنگ . دریا هم با آبرنگ و آکریلیک هستن 







مرسی :)

این پست رو فقط میخوام بنویسم که ... تشکر کنم از همه ی شما دوستای گل که همیشه باهام هستین و سر میزنین و از نقاشی هام تعریف میکنین :)




راستش من یه سال پیش اصلا باورم نمیشد که کسی از نقاشی هام حتی خوشش بیاد! اما چون دیدم که علاقه ی زیادی به نقاشی کشیدن دارم تصمیم گرفتم که این بلاگ رو بزنم و توش نقاشی هام رو چند وقت یک بار بذارم ... و دیدم که با استقبال دوستای گلم اینجا مواجه شد! 


دوستای گلی مثل شما و خواهرای گلم و مامان و بابای مهربونم که همیشه ازم تعریف میکردن . . مرسی خیلی گلین :) 


و آقای شوهر گرامی که همیشه خیـــــلی هوام رو داشت .. و حاضر بود روزهای بدون ناهار رو تحمل کنه که من فقط نقاشی بکشم .. چه روزایی که کار نمیکردم و فقط نقاشی میکشیدم =)) و یه بار هم شکایت نکرده تاحالا ... واقعا صبوری کرد با من! الحمدلله خوشحالم که انقدر طرفدار من هست که به آرزوهام برسم . . . با کمک تمام شما من تونستم اعتماد به نفس فروش نقاشی هام رو داشته باشم . همون روز اول تمام نقاشی هام رفت =)) و طی این چند ماه تونستم بیشتر از 80 تا نقاشی بفروشم .. باورش هم برام سخته!  ولی خیلی خوشحالم و شکرگذار که تونستم به اینجا برسم 




من و آقای شوهر تصمیم داریم که به ایران یه سری بزنیم تا چند هفته دیگه . البته پاسپورت بنده معلوم نیست کجاست =)) برای همین معلوم نیس کارا درست میشه یا نه .. اما اگه درست شد، ما قراره به تهران و شیراز سر بزنیم قبل از رفتن به قم.  خوشال میشم با شماها توی تهران یه قرار بذارم! که هم رو ببینیم یه کافی شاپی جایی ... بیشتر آشنا شیم از نزدیک =) خبرشو بدین!



بارم ممنونم از همتون . خیلی عشقین! 



دوستدار شما،

Mrs. F

نقاشی - برای بیتا خانم عزیز!


لطفا ادامه ی مطلب رو ببینین برای دوتا نقاشی :)


ادامه مطلب ...

ماتروشکا


عروسک های روسی (ماتروشکا)


یه عالمه عروسک های روسی کشیدم  =) خیلی خوشم میاد ازشون نمیدونم چرا 


انشالله که دوشنبه ی خوبی رو دارین پشت سر میذارین ! 



وسایل: کاغذای یه کتاب قدیمی . خودکار . آبرنگ . مداد رنگی . acrylic .