سلامت


دارم سعی میکنم تازگی غذاهای سالمتری درست کنم و کمتر شیرینی درست کنم . خیلی برام سخته که از شیرینی خوردن بزنم =)


یکی از غذاهایی که خیلی دوس دارم ماکارونی هست با گوجه و کدو و ریحون ... واقعا عالیه و خوشمزه . حتما امتحان کنین!


من از همه ی سبزیجات خوشم میاد جز بامیه :|   :)




شما از چه سبزیجاتی خوشتون/بدتون میاد؟


نظرات 4 + ارسال نظر
خانمی پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:31 ب.ظ http://monastories.blogfa.com

من لوبیا سبز و کدو دوست ندارم ، ولی عاشق بامیه ام خیلی خوشمزه است

ماکارونی هم دوست دارم مخصوصا اگر پاستای مدل دار هم باشه

خیلی خوبه که میخوای شیرینی رو کم کنی و غذاهای تازه و مفید بخوری ! ادامه بده شیرینی رو منع نکن ، کم کن ، مثلا اگر هوس کردی برو همون یک دونه رو بخر بخور ! اینجوری یهو حذف نمیشه و ولع هم نداری و راحتی

آره نظر خوبیه .. چون خیلی سخته یوهو حذف کردنش =))

بیتا شنبه 31 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:25 ق.ظ

منم عاشق سبزیجاتم! بجز پیازی که درشت درشت سرخ شده باشه !با پیاز ریز مشکل ندارم!
راستی من هنوز منتظرم هاااااااااا!

چه جالب منم همینطور! =)

باشه خانومی .. امیدوارم که به زودی بتونم خوبشو بکشم :) مطمن باش فراموش نمیکنم :)


:*

بیتا پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:37 ب.ظ

خانومی ایمیلتو بهم بده تا عکسو با کیفیت بهتر و تو یه سایز بزرگتر برات سند کنم! راستی هنوز بهم قیمت ندادی! لطفا بهم قیمت بگو تا راحتتر باهم کار کنیم! اگه کار خوب در بیاد میتونم برات بازم کار بگیرم.

آره خانومی. بهت ایمیل زدم

ساغر 1دختر ورنا شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:30 ب.ظ http://vornayan.blogfa.com

من عاشق بادمجان و بامیه هستم

راستی بامیه به انگلیسی چی میسه؟

:* بادمجوووووووون که واقعا عشقهههه

نمیدونم والا .. آخه اینجا که ندارن ...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد