سفر به گذشته


دانشگاه یه جشنی هست فردا که همه مثل خانم های سال 1920 لباس میپوشن =)

این نقاشی رو خیلی وقت پیش کشیدم اما خوب یه جورایی مثل خانم های 1920 شد خدایی! وقت نمیکنم برم چون سرم شلوغه :)



اینم یه نقاشی از دفتر نقاشی قبلی م :







یه پرنده ای هست به اسم Bird of Paradise که میشه "پرنده ی بهشتی"  من خیلی دوستش دارم! این نقاشی اون پرنده نیست البته :) شاید بعدا نقاشی بکشمش ...



راستی شما از چه پرنده ای خوشتون میاد؟ :)


نظرات 9 + ارسال نظر
ساغر ۱دختر ورنا جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:36 ق.ظ http://vornayan.blogfa.com

گنجشک

:)

خانمی جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:59 ب.ظ http://monastories.blogfa.com

جالبه یعنی لباس پوشیدنشون میشه مثل قدیم ؟
دوستم من صورت رو بلدم بکشم ، تنه رو هم بلدم ها ، ولی نمیتونم یک جا تطبیقش بدم

مثلا وقتی یه زن میکشم لباس و تنه اش خوب در میاد صورتش افتضاح ، یا روی صورت کار میکنم بدنه سایزش کوچیک بزرگ میشه یا اینکه اصلا خراب میشه !

هووووومممم... راستش منم خودم کلی تمرین لازم دارم =) ولی خوب اولین کاری میتونی بکنی اینکه فقط با کشیدن دایره و خط های ساده تمام بدن رو بکشی . انگار بچه ها، گردی سرشون رو سه برابر کنی میشه اندازه ی اندامشون :) ولی خوب برای آدم بزرگا بیشتره
یه آدمک هایی هستن چوبی: http://www.polymerclayexpress.com/images2/manikin.jpg
اگه بتونی از این تمرین کنی، فکرکنم کمک کنه :)

خانمی جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:15 ب.ظ http://monastories.blogfa.com

مرسی تو بازی شرکت کردی دوستی ، میدونی چرا نگفتم شما هم بازی کنین ، آخه وقتی میگفتم بازی نمیکردن گفتم خودم رو خسته نکنم

الان که دیدم بازی کردی کلی خوشحال شدم

میدونی دوستی نقاشی هایی که ساده باشه یا هوس کنم خوب از آب در میاد ، یعنی کافیه بهش نگاه کنم تا بکشمشون !

اما تو کشیدن آدم ها مشکل دارم ، یا همین اندازه که گفتم !
مثلا همین عکسی که دادی بهم میتونم بکشم چون هم ساده اس هم میتونم ! یعنی اندازه اش سنجیده میشه اما صورت رو خراب میکنم

خواهش میشههههههههه =) بازی باحالی بود! :)

هه هه الهــــــی . منم کلی تمرین لازم دارم .. اگه دیدم یاد گرفتم بهت خبر میدم :دی

:*

Zari جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:46 ب.ظ

I like peacocks

by the way love the picture that you drew
and the question answer game was cool

oh yea peacocks are gorgeous!! :D

thnx

elaheh شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:09 ق.ظ

I LOVE Fahrenheit 451 !!!!!!!!!!!!!
enghad bahash khatere daram

vaghean?!! :D
are ketabesh aliyeeeeeeeee ;)

laleh یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:57 ب.ظ http://nocomment.blogsky.com

kashki miraftin jashn bayad khili khosh begzare :D shoma tip e iranisho bezan az sar ta pa chador siyah be neghab sefid :P LOL

khanome ham khoshkele :)

in ketabaro ke neveshtin nkhoondam yani khili khoobe? age khili khoobe ta pidash konam :) dastaniye?

hahaha che khandedar misheeee haaaaaaa!!! lol


are ketabe dastaniye o vaghean ghashange :)

نشیمو دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:48 ق.ظ http://kalepook.blogsky.com

من عاشق جغدم:ایکس
خفاشو هم دوس میدارم:)

یه بار که داشتی نقاشی میکشیدی به مترسک هم فکر کن. فک کنم خیلی با مزه خواهی کشید.
اگه کشیدی هم حتما عکسشو بزار:) :دی

جغد خیلی بانمکهه خیلی!

haha chashm ye matarsak ham mikesham :D bekhatere shoma :D
albate age yadam nare .. chon in rooza kheili saram sholooghe ... akhare terme dige :)

بیتا دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:19 ب.ظ

من عاشق گنجشکم

:)

نورا جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:12 ب.ظ http://www.10010100.persianblog.ir

خانوم ف . من از کامننتدونی خرس قهوه ای اومدم اینجا. شما خارج از ایرانید که همیچین فستیوالیی تو دانشگاهتون برگزار میشه؟ و این که داستان این نقاشیا چیه ؟ میشه توضیح بدید یه کم ؟:)

مرسیییی از حضورت گلم :) چشم میام بلاگت تعریف میکنم :دی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد