تمرین نقاشی 1

این روزا زیاد درباره ی نقاشی و این چیزا میخونم .. میخوام اینجا بعضی هاشون رو بنویسم که شماها هم استفاده کنید :)



تمیرن 1: وقتی کاملا گیج میشین وقتی به صفحه ی سفید نقاشی نگاه میکنین و نمیدونین چی بکشین، یه شکل رو انتخاب کنید : دایره، مثلث، یا هر چی دیگه .
و سعی کنین با اون شعی هرچی به ذهنتون میاد بکشید!

مثلا اگه دایره انتخاب میکنین .. میشه باهاش پینه دوز کشید ... خورشید کشید ... و بشینین یه صفحه رو کاملا پر از نقاشی کنید :)

خوش بگذره!!!

تا تمرین بعدی ... فهلا :)
نظرات 12 + ارسال نظر
نقاشی های من چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:37 ب.ظ http://negahman.blogsky.com

سلام دوست هنرمندم
خیلی ممنونم از محبتی که به من داری ،خوشحالم که از نقاشیم خوشت اومد ،من سبک کارم با قلم نیست یکم زمخت کار میکنم و تقریبآ همه ی نقاشی رو بجز زیر کارش،با کاردک کار میکنم ،و کار با کاردک رو خیلی دوست دارم مخصوصآبرای دیوارهای کاه گلی و زمین ،دلم میخواد کار روی بوم برجسته باشه .و اینجوری بنظرم طبیعی تره ،البته از نظر من .....
دوست خوبم تو هم بنظر من میتونی طراح پارچه ی بسیار خوبی بشی،فکرشو بکن این طرحهای تو روی پارچه بشینه،چقد قشنگ میشه اون پارچه ......و همینطور نقاش خوبی.......
من نمیگم چیزی بلدم ولی در حد خودم (اطلاعات کمی که دارم )در خدمتت هستم و هر کمکی که از دستم بر بیاد با دل و جون انجام میدم ،دوست عزیزم .........
خدانگهدار

مرسی خانومی! :) آره اونم تجربه ی باحالی میشه!
ولی واقعا کاراتون قشنگه (:

foroogh چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:25 ب.ظ http://foroogh91.blogfa.com/

چه بامزه
لینکت کردم خانومی
ممنون که اومدی پیشم

مرسی عزیزم
منم لینکت کردم :)

لیلیوم صورتی پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:40 ق.ظ

تولدت مبارک عزیزم

مرسی عزیزمممممممممممم

فلفل پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:29 ب.ظ http://www.khodaya-komak.blogfa.com

سلام عزیزم
جملت 20 بود مثل خودت مثل نقاشیهات

ممنونم خانومی :">

zozo پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:51 ب.ظ

wow, cheghder ghashangeeeee, it's beautiful.

haha merciiiiiiiii :D

خانمی پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:31 ب.ظ http://monastories.blogfa.com

منم که نقاشی میکنم !! مداد رنگی گذاشتم رو میز !! رنگاش خیلی نشاط بخشه !! نقاشی هم میکنم ولی خوب کم کم و کوجیک کوجیک

خوبی دوستم ؟؟

che aaalee :)

merci golam khoobam khoda ro shokr
(:

نقاسی های من جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:33 ق.ظ

سلام دوست عزیزو نقاشم
اومدم بهت بگم من لینکت کردم تا بیشتر بهم سر بزنیم .........مرسی

مرسی! شما هم لینکیده شدید :دی

ساغر ۱دختر ورنا سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:10 ق.ظ http://vornayan.blogfa.com

من نقاشی بلد نیستم اصلا

مطمنم بلدی :) شکسته نفسی میفرمایی ساغر جونم :دی

laleh سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:16 ب.ظ http://nocomment.blogsky.com

salaaam :)

afarin be be ma ham naghashi yad bedin :) manam naghsi doost daram vali moshkel ine ke az hefz hichi nemitoonam bekesham :D

خواهش میشهههه

باورت میشه هیشکی نمیتونه؟!! همه یه چیزی احتیاج دارن برای inspiration و یه عالمه عکس میبینن و رنگ و این چیزا بعدش میشینن نقاشی میکشن :)

:*

zheto سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:41 ب.ظ

hey,
post some pictures, i want to see your drawings!
3> khosh bashi

چشممممممممممم فردا :)

نشیمو چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:09 ب.ظ http://kalepook.blogsky.com

I`m agree with ZHEto:D
khastam begam mam zabanemoon khoobe:P

haha :D ghorbooonet

ishalla be zoodi up khaham kard :D

ساغر ۱دختر ورنا پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:13 ق.ظ

نه باور کن بلد نیستم

haha
vali vaghean ha Saghr, ye shey ro entekhab kon o 5 ta bekeshesh! khob? badesh harooz ham 5 daghe vaght bezar o dobare hamoon ro naghashi bekesh ... badaz ye hafte, avalin naghashito ba akharin naghashit moghayese kon :D

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد