سرررددد

تعطیلات هم به همین زودی گذشت :)



خیلی خوب بود که دوباره تونستم برم پیش خانواده م . خیلی دلم تنگ شده بود براشون . خدا رو شکر :) 


این هم ترم آخرم هست انشالله =) نمیدونم دقیقا میخوام چی کار کنم بعد از گرفتن این مدرک . اما به امید خدا یه کاری پیدا کنم و یکی دوسالی کار کنم :) 



اینجا که هوا خیلی سرده . برف نباریده اینجا اما حسابی سرد و سوزانه هوا ... اونجا چطور؟!



نظرات 5 + ارسال نظر
خانمی یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:35 ق.ظ http://monastories.blogfa.com

سلام دوستم کجایی تو ؟! خدا رو شکر حسابی بهت خوش گذشته .

اینجا تهران است ... کلی دیروز برف بود و لیز لیز بازی !

الانم سرده ...

eyval khosh begzareeeeeeee :D

ساغر 1دختر ورنا یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:57 ق.ظ http://vornayan.blogfa.com

وای اینجا هم از برف و بارون خبری نیست فقط سوز و سرماست

mese inja! haha :P delam barf mikhad yejoorayi ...

از نجف آباد تا آمریکای جهانخوار جمعه 7 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:42 ب.ظ

به سلامتی
هروقت که دوستی میگه رفته ایران و دیدار خانواده اش، راستش مور مورم میشه و یه جورایی غبطه میخورم و آرزو میکنم که حسابی بهشون خوش گذشته باشه و خدا هم بعد از 5 سال یه سفر ایران نصیبمون کنه.

میشه یه سوال بپرسم ... بنده نتونستم تشخصی بدم کجا تشریف دارید و زندگی و تحصیل میکنید؟ اگه شخصی نیست خوشحال میشم بدونم وگرنه هرچه صلاحدید شماست.

موفق و پیروز باشید ... درود و دو صد بدرود
ارادتمند حمید

سلام!

ایشالله که برین ایران به زودی و کلی خوش بگذره بهتون!!!

اگه روی عکس سمت راست کلیک کنین فکر کنم نوشته باشه. پروفایلم اونجاس.


شاد باشین!!
: )

Zheto یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:14 ب.ظ http://zheto.blogspot.com

Hey U!
yea it's snowing here in IL.
kheyli ghashang keshidelov'en it

dude this body system is sooo hard to learn and the math oh God, If i fail both i'm dead

ok lov ya

آخیییییییی اینجا که امروز هوا گرم بود! مثل بهار و تابستون =)

من! یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:16 ب.ظ http://www.humiddream.blogfa.com

اینجا مشهد!هوا بسی ناجوانمردانه سرد است!!
بدون هیچ بارشی!!:-|

چه بد! ایشالله که زودی بهار بیاد .. دیگه زمستون داره خسته کننده میشه =)

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد