لبخنــــد

خیلی خوشالم که تا دو هفته دیگه میرم پیش خانواده م! خدا رو شکر 

قراره با قطار بریم! و حدود 19 ساعتی در راه خواهیم بود =) چون هم ارزون تر می افته و هم یه تجربه ی جدیده! 

یه هفته هم بیکار هستم اینجا قبل از سفر ... میخوام فقط بیفتم به جون نقاشی و بافتنی و خمیر بازی و غذا درست کردن و صبح زود بیدار شدن و اتاق تزیین کردن و این چیزای باحال =)


احتمالا دوباره آپ میکنم .. اما اگه نکردم، حلالم کنید!! و به امید دیدار دوباره! 



قلب آبی! :) من خراب رنگی آبی ام!!


 


خونه های فسقلی و عشقولی! =)



کیک خوشمزه !!!



نقاشی روی پلاستیک خرید :|




شب های امتحان و شعر های غمگین و استرس و همه چیزای خوب =) هه هه 




و آقای بینگیلی شاد و شنگول و دسته گل ش =) فکر کنم معلومه با چی درستش کردم P=




روز خوبی داشته باشین!!



+ خود لبخند زدن هم آدم رو شاد میکنه! پس همیشه لبخند بزنین :)


نظرات 9 + ارسال نظر
بانو شنبه 19 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:16 ب.ظ http://heartplays.persianblog.ir/

خوش بگذره...
حسابی هنرمندی خانوم....

مرسی عزیزم :) لطف داری شما !!

خانمی شنبه 19 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:03 ب.ظ http://monastories.blogfa.com

سلام دوستم خوبی

آدرسم رو عوض کردم به خاطر ناسازگاری پرشین بلاگ اومدم بلاگفا ، لینکم رو درست کن که پیش خودم بیای

چه خوب ، امیدوارم پیش خانواده ات خوش بگذره .

اینا چقد نازن اون کیکه رو خیلی بامزه اس

یعنی چی اگه آپ نکردم اپ میکنی دیگه دوستم
آی گفتی لبخند خیلی خوبه خیلی

مبارکه بلاگ جدید!! حتما میام پیشت :)
قوربونت

سودابه چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:29 ب.ظ http://sodabeh163.blogfa.com

چند وقت دوست قدیمی بهم سرنزدی خوشحال میشم بهم سر بزنی سفر خوش باشه

zozo پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:51 ق.ظ

omg me 2, i lov blue!

and nice pix, wow did you make that cake thing, looked cool

and the eye that you looks like your own eye :D haha
Can't wait 4 ya'll.

lots of lov
wow 19 hours! hopefully its worth it :D hehe

haha
same here dude!!!!!!! can't wait to c u guys :)

yea it's def worth it :)

zozo شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:53 ق.ظ

hey, upam
and listen to the link in my post , its awesome
lots of love

zozo یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:10 ق.ظ

Hey,

Thanks for the comments!
u r amazing, post kon zood
3> by the way , shahin khanum
mamanesh fot kard :| sorry to upset ya

khosh bashi
and tnx for the comments!
lov yaaaaaaaaaaaaaa

بیتا دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:54 ب.ظ

عاشق اون خونه های فسقلی شدم!

:)

نشیمو جمعه 2 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:00 ب.ظ http://kalepook.blogsky.com

إإإإإإإإإإ مشافرط...منم!
منم کیک
منم خونه
منم همه چی:دی

buzz!!!!

=)

از دیار نجف آباد چهارشنبه 7 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:36 ق.ظ http://fromnajafabad.wordpress.com/

بعد از مدتها که مشغولیات اجازه نداده بود؛ وقتی پیدا کردم و دارم یک به یک وبلاگهای دوستان رو سرکشی میکنم. درست به یاد ندارم علت اینکه شما رو لینک کرده بودم چی بود ولی شرط ادب بود ابتدا از صاحبخونه اجازه میگرفتم و سپس اقدام به خوندن مطالب قبلی میکردم. لذا شما در مسافرتتون خوش بگذرونید تا ما هم با حوصله ی تمام دلنوشته های شما رو بخونیم.

موفق و پیروز باشید ... درود و دو صد بدرود
ارادتمند حمید

merci babate link va tamame comment ha!
shad bashin

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد