طرح








تا دو هفته دیگر وقتی هم اتاقی ام از این اتاق بیرون برود٬ شروع میکنم وسایل ها را از کارتن ها بیرون ریختن و چیدن . هیجان زده م خیلی برای چیدن و مرتب کردن . برای چیدن مجسمه ها و خرس های پشمالو و کتاب ها و نقاشی هایم و دفتر ها و عطرها و ....  این اتاق را دوست دارم .


تمام دوتا از دیوار هایش پنجره اند! پنجره های بلند و سقفی سر به فلک کشیده . با دیوار های سفید و زمین چوبی قهوه ای . خیلی دل نشین ست . پنجره های یک طرف رو به خیابان ست و یک درخت سر سبز مثل پرده برای اتاقم ست . و طرف دیگر رو به پشت بام ساختمان بغلی ست . زیباست . عکس هایش را میکشم پست میکنم اینجا =)



+ من عاشق طرح هستم! طرح های روی لباس٬ روی فرش٬ روی دیوار .. همه جوره ش!


نظرات 5 + ارسال نظر
سودابه دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:21 ب.ظ http://sodabeh163.blogfa.com

وبلاگ قشنگی داری.امیدوارم بتونی نقاشی های قشنگتروبهتری بکشی.

=)

سارا دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:50 ب.ظ http://www.lovenumber1.blogfa.com

سلام مرسی که پیشم اومدی وبت جالب بود

:)

سایه دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:21 ب.ظ http://all00night17.blogfa.com

عزیزم خیلی وبلاگ نازی داری.....منم تازه وبلاگمو باز کردم.....امیدوارم بتونی نقاشی های خوشگل تر و بهتری رو توش بزاری...موفق باشی

:)

طیبه سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:04 ق.ظ

دوباره سلام
خوبین
جالبه طرحاتون
نقاش نیستین پس چی کاره این؟
حیف که تو بلاگفا نیستین تو وب دوستان سیوتون کنم بهمم اپ کردین. گوگل ریدرمم راه ننداختم هنوز

daneshjooam felan :P vali tahala 2 ta pishnehad baraye naghashiye ketabe bacheha dashtam o ishalla zood tamoomeshoon konam :)


ghorboonet!!!

blogfa akhe 5 rooze hafte kar nemikone azizam...vagarna miraftam blogfa!

مریم و میتیل سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:43 ق.ظ

سلام عزیزم

چه برگای نازی

خودت خوبی؟

اقات خوبه؟

ممنون گلم. تو گل منی نه گلی منی

خیلی خوشحال شدم

:*

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد